terug naar het trainingsoverzicht
Deelnemers aan het woord
- Leuk, interessant, leerzaam – DOEN. Dit is de andere overheid.
- Emoties komen van rechts en hebben altijd voorrang. Ook belangrijk voor procesmanager en alle anderen. Helpt bij klantgerichtheid. Communicatie is onze basis.
- Kom niet vaak zulke goede trainingen tegen. Met complimenten.
- Een hele nieuwe kijk op gesprekken.
- De manier waarop dit alles wordt gepresenteerd is van onnavolgbaar gehalte. Chapeau!
- Ik ben ANNA en ben een OEN, hoop dat we dat samen kunnen ‘’doen”.
- Super trainer, altijd een illustratief voorbeeld of verhelderend voorstel.
- Goede balans in theorie en praktijk
- Het was goed zo ! Geweldig inspirerend.
- Leerzaam, veel tips om in gesprekken met klanten verder mee te werken; toepasbaar in kantelingsgesprekken.
- ’t Is een feest om deze training te mogen doen. Ik vind het geweldig en wil nog veel meer leren
- Wat heerlijk, een training die energie geeft!
- Veel geleerd! Vooral dat bevestigen van emoties en in de ander verplaatsen goed is.
- Ik sta te popelen om aan de slag te gaan!
- Het zijn heel actieve dagen waar ik als cursist voortdurend uitgenodigd wordt om te leren en te oefenen.
- Laagdrempelig, in die zin dat ik enorm opzag tegen de rollenspellen. Bij het 2e rollenspel was mijn vrees weg en voelde het natuurlijk.
- Trainer heeft hele positieve uitstraling: maakt dat je plezier hebt en leert tegelijk.
- Trainers zijn super enthousiast, werkt aanstekelijk. Heel prettig, veiligheid was er om je kwetsbaar op te stellen. Stralen vakkennis en kunde uit. Kunnen tips heel goed overbrengen. Creeert openheid. Alles met humor. Mooie samenwerking.
- Ik vond de training super, veel van geleerd, zou hierover nog veel meer willen leren. Niets is zo belangrijk als elkaar respecteren waarbij communicatie zéér belangrijk is.
- Erg bruikbare handreikingen gekregen voor mijn dagelijkse werkzaamheden. Breder uitzetten. Op naar een nieuwe overheid!!